Ferruccio Lamborghini a fost un om foarte îndrăzneț și curajos, care nu s-a temut niciodată de provocările din drumul său. Era un om faimos care pur și simplu și-a construit imperiul dintr-o ceartă între el și Enzo, fondatorul Ferrari, după ce ambreiajul mașinii sale a avut probleme cu defecțiuni ce aveau loc destul de des. Lamborghini Trattori a fost înființată în anul 1948 pentru a produce tractoare din materiale aruncate sau abandonate după război. Compania producea tractoare folosind materiale din vehicule militare și camioane distruse în timpul războiului. Ferruccio și-a folosit creierul pentru a concepe un tractor. De asemenea, i-a venit ideea unui atomizor automat de combustibil pe care l-a brevetat ulterior.
Tehnologia pe care tocmai o descoperise permitea motoarelor Morris să fie mai întâi propulsate cu benzină înainte de a utiliza motorină. Această idee a fost inițial a lui, prin faptul că nu putea permite niciunei alte persoane să o valorifice. Tractoarele Lamborghini aveau să devină mai târziu celebre după ce au înregistrat vânzări crescute, ceea ce le-a determinat să fie fabricate în cantități mari de 200 de tractoare pe săptămână. Creșterea a fost mare pentru că, atunci când a început Compania, obișnuiau să fabrice câte un tractor pe zi. Pentru că războiul se termina, italienii au venit cu noi motoare care au înlocuit motoarele lui Morris. În anul 1951, Lamborghini a reușit să lanseze primul său tractor. Tractorul era propulsat de un motor Morris cu șase cilindri cu un atomizor eficient de combustibil; mai târziu, compania a lansat seria DL-0-DL40 în anul 1952, care a folosit motoare diesel italiene. Cu timpul Lamborghini și-a avansat capacitatea de producție cu cele mai noi modele de atunci. Ferrucio a avut mare succes prin faptul că a conceput mașini mai bune decât italienii.
În acest timp, a acumulat o mare avere pentru a-și cumpăra prima mașină Ferrari. După ce a folosit vehiculul de mai multe ori, nu a fost mulțumit de modul în care mașina avea ambreiajul greu. Așa că a decis să viziteze producătorul pentru a-și oferi ideile despre cum ar putea îmbunătăți ambreiajul mașinii.
În anul 1963, automobilul Lamborghini a fost format pentru a se ocupa de fabricarea de mașini confortabile și ultra-moderne cu performanțe înalte. Compania a început prin fabricarea 350GT, o evoluție a prototipului său 350 GTV. Mașina a fost lansată și a avut cele mai bune performanțe la acea vreme. Este o mașină capabilă să circule cu o viteză de 254 km/h. Vehiculul a fost suficient de impresionant șocând compania concurentă Ferrari, deoarece avea un motor de dimensiuni considerabile care era mai puternic. Ulterior, compania a dezvăluit versiunea Miura, care era incredibilă și cea mai rapidă mașină pe care o puteau cumpăra banii în acel moment.
Automobili Lamborghini a devenit de mare succes, însă nu a semnalat sfârşitul afacerii cu Trattori, deoarece cele două companii s-au bucurat de relaţii de afaceri bune, care au fost impulsionate de inovaţiile dintre cele două. Lamborgini a fost prima companie care a venit cu tractoare echipate cu angrenaje sincronizate alături de motoare modulare răcite cu apă, injecție electronică de combustibil și transmisie electronică Power Shift. Compania continuă să ofere mini tractoare moderne.
Mașini de Reamintit: Istoria Lamborghini – de la Tractor la Mașină Ultrasport
Sursă: telegram.com
Mai multe povești gravitează în jurul modului în care Compania Lamborghini a trecut de la fabricarea de tractoare la fabricarea de mașini sport care se întâmplă să fie ultramoderne. După cum spune istoria, compania de mașini sport Lamborghini a fost înființată pentru că fondatorul a fost supărat de acțiunile și de răspunsul lui Enzo. În loc să ofere un serviciu bun pentru clienți, proprietarul Ferrari a răspuns în cel mai rău mod. Ei bine, Enzo i-a răspuns lui Lamborghini și i-a spus să se concentreze pe fabricarea de tractoare, iar el se va ocupa de mașini. Lamborghini a decis să ia problema în propriile mâini și a fabricat exact ceea ce avea nevoie. Lamborghini a ajuns să-l angajeze pe motoristul de top de la Ferrari pentru a-l ajuta să construiască mașina sport Lamborghini Gran Turismo (GT), care avea un motor v-12 în jur de 350 de cai, ceea ce însemna mai multă putere. Deci, de la fabricarea de tractoare, compania a trecut la fabricarea celor mai bune mașini din întreaga lume.
În 1998, Volkswagen avea potențialul de a cumpăra compania Lamborghini. Odată ajuns la bord, Volkswagen avea să aducă mai târziu designeri Audi să cerceteze în numele lor. Sub conducerea Audi, Compania Lamborghini a avut un mare succes în producția de mașini sport care a început cu trei modele celebre. Modelele constau din celebrul v-12 Aventador, v-10 huracan și noul SUV super sport URUS. Compania are încă un record remarcabil în producția de mașini sport pe tot globul. Principalul motiv pentru care Compania face realizări remarcabile este răspunsul lui Enzo față de clientul său cândva loial. Până în prezent, tractoarele Lamborghini sunt cunoscute pe tot globul. Compania este încă faimoasă pentru capacitățile sale remarcabile în industria auto.
Lista de Modele de Mașini Lamborghini
Compania a fabricat și produce mai multe mașini, atrăgând orice client indiferent ce model alege. Modelele sunt o destinație unică, deoarece există varietăți din care să alegi. Cei care cumpără mașini de la Lamborghini sunt probabil conștienți de cele mai bune modele pe care sunt capabili să le cumpere. Vom discuta astfel despre câteva modele care să demonstreze că această companie, pe lângă fabricarea de tractoare, este specializată și în fabricarea de mașini.
Lamborghini Gallardo
Sursă: ranker.com
Compania Lamborghini a fabricat mașina din 2003 până în anul 2013. Este un model de mașină sport celebru care a ajuns să vândă în jur de 14.022 de exemplare în perioada în care a fost fabricat. Faimoasa cea mai vândută mașină sport a fost făcută pentru a lupta până la celebrul v-10 Gallardo. Vehiculul a fost produs ultima oară în 2015, după ce celebrul Huracan l-a înlocuit în 2014.
Lamborghini Miura
Sursă: ranker.com
Celebra mașină sport a fost fabricată între anii 1966 și 1973. A fost printre mașinile de debut sport cu motor central care aveau performanțe ridicate. Când a fost lansată, era cea mai rapidă mașină disponibilă. Vehiculul a fost proiectat și fabricat de inginerii Companiei împotriva dorințelor fondatorului.
Lamborghini Murcielago
Sursă: ranker.com
Mașina a fost produsă de guru-ul italian al tehnologiei auto între 2001 și 2010. A fost disponibilă în America de Nord în anul 2002. Vehiculul a fost fabricat sub conducerea Audi, care a fost angajată de producătorul german Volkswagen pentru a face proiectare și cercetare în numele său.
Lamborghini Countach
Sursă: ranker.com
Mașina a fost realizată de producătorul italian între anii 1974 și 1990. Mașina sport avea un motor central. A fost proiectată în stilul wedge care îi dădea cea mai bună formă pe care ar trebui să o aibă o mașină sport. Vehiculul a folosit conceptul de design care împinge cabina pasagerilor înainte pentru a găzdui un motor mare. Mașina a apărut ca a treia cea mai bună mașină sport în anul 1970.
Concluzie
Mașinile sport sunt mașini celebre care nu se laudă doar cu viteza, ci și cu eleganța. Lamborghini, fondatorul renumitei Companii Lamborghini, specializată în fabricarea de tractoare, s-a aventurat să producă una dintre cele mai cunoscute mașini sport din întreaga lume. Dorința lui de a înființa o companie de producție care să se ocupe mai târziu de fabricarea mașinilor sport Lamborghini a apărut ca urmare a răspunsurilor nepotrivite ale lui Enzo, care la acea vreme era fondatorul Ferrari. Ferruccio Lamborghini a fost doar interesat să explice proprietarului Ferrari cum poate îmbunătăți ambreiajul greu al mașinii. Dar, după o lungă conversație, Enzo nu a acceptat criticile și i-a răspuns lui Ferruccio spunându-i să se concentreze pe fabricarea de tractoare în timp ce el va face mașini. Astfel a apărut compania Lamborghini, pentru a crea o mașină pe care să o folosească Ferruccio și întreaga lume. Aceasta este cunoscută până în prezent pentru producția de tractoare și cele mai bune mașini sport din întreaga lume, având o varietate de modele de mașini din care toată lumea să aleagă.